Společnost INFRA umožňuje svým zákazníkům (kupujícím) využít následující způsoby plateb: platba na dobírku, platba předem, bezhotovostní platba na základě vystavené faktury a platba on-line platební kartou (prostřednictvím internetové platební brány).
Pokud je kupujícím škola, jiné školní zařízení nebo právnická osoba, je objednané zboží kupujícímu zasíláno společně s fakturou (daňovým dokladem) na adresu uvedenou v objednávce. Kupující si případně může v objednávce způsob platby vybrat.
Soukromým osobám je objednané zboží zasíláno pouze na dobírku, po obdržení platby předem nebo uhrazení celkové ceny objednávky on-line platební kartou (prostřednictvím internetové platební brány). Obdržením platby předem se rozumí připsaní celkové ceny objednávky na účet Společnosti INFRA.
Splatnost faktur se stanoví na 14 kalendářních dnů.
Při platbě za objednané zboží ze strany kupujícího bezhotovostní formou je třeba uvádět správný variabilní symbol, který je uvedený na faktuře.
K ceně objednaného zboží v celkové hodnotě do 1.500 Kč včetně DPH je připočtena cena za dopravu a platbu dle aktuálního ceníku. Kupující má možnost vybrat si ze dvou základních druhů doprav:
U objednávek v celkové hodnotě nad 1.500 Kč není cena dopravy účtována.
Pouze v případě platby na dobírku účtujeme příplatek ve výši 30,- Kč včetně DPH.
Ceny dopravy a plateb u objednávek s celkovou hodnotou do 1.500 Kč:
1. prostřednictvím České pošty, s.p.:
2. prostřednictvím přepravce Geis (Global Logistics):
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.